Wednesday 12 June 2013

Yang tersayang

Hai Mr.P, nak tahu sesuatu?

hati ini sangat lain hari ni, keke.. macam2 ada
tak tahu nak luahkan macam mana
aku sayang dia, tapi aku lagi sayang orang sekeliling aku
demi dia, takpelah... jodoh aku berserah pada DIA yang tentukan, keke..

Tanggal 9 Oktober 2007
merasa kehilangan yang teramat sangat
beliau tiada pengganti
aku teruskan hidup dengan kasih sayang orang lain
orang yang melahirkan diri ini pergi bertemu Yang Maha Besar
namun, dengan kekuatan terus hidup menempuh kehidupan
hari konvokesyen di politeknik, naik dipentas tanpa beliau di sisi
yang ku harap, konvokesyen di upsi..
inginkan semua yang tersayang berada disisi
ingin aku smpaikan pesan:
aku tabah hadapi hidup
aku kuat hadapi hidup
aku jalani hidup dengan baik
aku belajar dengan baik
aku menjadi anak yang baik
aku menjadi kakak yang baik
Insyaallah, menjadi hambaNya dengan baik...
walaupun aku tak sempurna... 
doakan aku menjadi orang yang terbaik untuk orang yang tersayang

aku rindukan beliau yang teramat sangat ketika ini
moga beliau sentiasa berada di bawah lindungan rahmatnya
air mata ini hanya mengalir untuk beliau
beliau yang sentiasa di hati..

emak, kakak rindu... ~~

Insyallah, impian mak nak lihat kakak berjaya akan tercapai satu hari nanti..
mudah-mudahan, begitulah hendaknya...
kakak sayang mak..


'Sebelum ke dewan besar untuk konvokesyen..Oktober 2008'


No comments:

Post a Comment