Tuesday 25 June 2013

Mr. P?

siapakah beliau? wujud ke beliau?...

jawapannya... haruslah tak wujud, keke..

ini semua imaginasi aku sendiri, semuanya bermula dengan cerita my princess..
haha, lakonan kim tae hee & song seung hoon.. 
kim tae hee (princess) gelarkan lelaki yang dia minat dalam laman sosial dia dengan mr.p (prince) dalam citer tu, keke.. ini semua fantasi je, kekeke
suka2 je, dah ada yang tanya jadi aku jawab lor..

jantinanya? emm keliru.. 
sebab imaginasi, dah tentu berlawanan kan..
dia penjaga blog ni, nape aku wujudkan mr.P? 
saje, sukati lor.. blog sendiri, haha
saje nak ader peneman bersembang, kang mcm bersembang sendiri pulak..

antara yang ader ciri-ciri dalam mr.P aku, haha.. 
jangan terkejut taw, ini fantasi je.. 
mcam dalam drama/filem, kadang tak wujud pun... keke


Izzue Islam


Rosyam Nor

Adi Putra

Jung Woo Sung



Lee Byung Hun

Song Seung Hoon
haha.. terkejut? 
diorang ni antara yang aku nengok mampu jaga blog aku dari anasir-anasir luar
ha ler.. diorang sumer pernah berlakon jadi jahat, polis, agen007 gitu... terbaek r!! 
memang xler, kalo nak bayar diorang semata jaga blog aku..
so berfantasi je ler.. haha 
kelaaaassss kans?

mampukah? hahaha.. 
tak mampu pown, sedar diri.. 
*ok, fine!
motif sangat kans aku sembang pasal mr.P, kalaulah mr.P ni wujud.. jom kawen! hahaha.. berangan ler kamu nurul

mama pesan:
tak pelah kakak, kawan ler dulu.. 
nanti kalo dah jumpa yang betul2 boleh jaga kakak, kawen lah.. mama tak paksa =) pandai2 ler urus diri, Insyallah ma.. kakak akan uruskan hidup kakak dengan baek
wah! skema.. panjang lak aku bersembang pasal mr.P ni kans.. keke, baibai.. 


No comments:

Post a Comment